Kontaktoplysninger
Hoskiærsvej 17, 4900 Nakskov - CVR 42812897.
Indsamlingsperiode
Fra den 26. marts 2021 til den 14. februar 2022.
Indsamlingsmåde
Indsamlingen foregår ved opstilling af indsamlingsbøsser og events samt via hjemmeside/donationsmodul, online indsamlingsplatform, sociale medier (Facebook, Instagram, LinkedIn), salg/auktion, merchandise, postomdeling/flyers, og SMS/mail.
De indsamlede midler modtages via mobile betalingsløsninger (Nr. 5713by).
Indsamlingens formål
Midlerne skal anvendes til fordel for kontorartikler, printer papir, lamineringslommer, farvepatroner, kopimaskine, computer, reoler, termokasser, handsker, forklæder, sikkerhedsveste, frostposer, brødposer, rengøringsmidler, mm. Arrangementer for de frivillige, sponsorrammer, brændstof, indsamling til bil, vægtafgift, andre forsikringer, rullevogne, sækkevogne, div inventar, belysning, indkøb af køle og frost skabe.
Indsamlingsområde
Landsdækkende.
Indsamlingens regnskab
Når Indsamlingsnævnet har modtaget et regnskab for indsamlingen, vil det hurtigst muligt blive offentliggjort.
Eventuelle yderligere oplysninger
J.nr. 22-700-05315.