Kontaktoplysninger
Amagerfælledvej 56A, 2300 København S
www.hjerneskadet.dk
Indsamlingsperiode
Fra den 1. januar 2020 til den 31. december 2022.
Indsamlingsmåde
Organisationens indsamlinger foregår ved events samt via hjemmeside/donationsmodul (www.hjerneskadet.dk), online indsamlingsplatform (www.betternow.dk DrugStars, OK), sociale medier (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn), salg/auktion, merchandise, postomdeling, SMS, indstik og annoncer i medlemsblade og tidsskrifter, presse/massemeddelelser, erhvervssamarbejder og TV. De indsamlede midler modtages via mobile betalingsløsninger og konto-overførsel
Indsamlingens formål
De indsamlede midler anvendes til fordel for Hjerneskadeforeningens arbejde for at forebygge og bekæmpe følgerne af erhvervede hjerneskader samt yde støtte til hjerneskadede og deres pårørende. Herunder anvendes midlerne til specifikke aktiviteter for og tilbud til medlemmer, til overordnet drift af foreningen samt til videreudvikling af foreningen.
Indsamlingsområde
Landsdækkende.
Indsamlingens regnskab
Regnskab forventes offentliggjort senest 14 dage efter den 30. juni 2021, 2022, 2023.
Eventuelle yderligere oplysninger
Foreningen er godkendt af skattemyndighederne og derfor omfattet af indsamlingslovens § 4, stk. 1.
J.nr. 20-72-00501