Kontaktoplysninger
Bygmestervej 10, 1. tv., 2400 København NV, cvr 49897715
Indsamlingsperiode
Fra den 24. juli 2024 til den 31. december 2026.
Indsamlingsmåde
Tilladelsen dækker indsamling via
- events
- hjemmeside/donationsmodul (www.enestaaendeforældre.dk)
- sociale medier (LinkedIn, Facebook og Instagram)
- salg/auktion
- merchandise
- SMS/mail
De indsamlede midler modtages via mobile betalingsløsninger og kontooverførsel.
Indsamlingens formål
Indsamlingen skal bruges til Foreningen Enestående Forældres generelle arbejde med økonomisk hjælp, viden og fællesskab til eneforældre, samt til uddeling af legater til uddannelse, fritidsaktiviteter, anskaffelser og etablering efter krisecenter, spædbørnsudstyr, restancer på husleje, forbrugsomkostninger, konfirmation, nonfirmation, sommerferieoplevelser, skolestart og jul til målgruppen – eneforældre i socialt udsatte positioner.
Indsamlingsområde
Landsdækkende
Indsamlingens regnskab
Når Indsamlingsnævnet har modtaget et regnskab for indsamlingen, vil det hurtigst muligt blive offentliggjort.
Eventuelle yderligere oplysninger
J.nr. 24-72-01020