Kontaktoplysninger
Hoskiærsvej 17, 4900 Nakskov - CVR 42812897
Indsamlingsperiode
Fra den 15. februar 2022 til den 14. februar 2023.
Indsamlingsmåde
Indsamlingen foregår ved opstilling af indsamlingsbøsser og events samt via hjemmeside/donationsmodul, online indsamlingsplatform, sociale medier (Facebook, Instagram, LinkedIn), salg/auktion, merchandise, postomdeling/flyers og SMS/mail.
De indsamlede midler modtages via mobile betalingsløsninger (Nr.5713by) og kontooverførsel (Reg.5095 konto 0001503924)
Indsamlingens formål
Midlerne skal anvendes til printer papir, lamineringslommer, farvepatroner, termokasser, frostelementer, handsker, håndsprit, frostposer mm. Arrangementer for de frivillige. Indkøb af køle og frostskabe, sponsor rammer, inden og udendørs belysning, brændstof, vægtafgift, div forsikringer. Kopimaskine, reoler, computer, håndcreme, forklæder, indkøb af bil, indkøb af sækkevogn og rullevogne, indkøb af inventar.
I tilfælde af, at formålet ikke kan opfyldes, skal midlerne i stedet anvendes til drift.
Indsamlingsområde
Landsdækkende
Indsamlingens regnskab
Regnskab forventes offentliggjort senest 14 dage efter den 14. august 2023
Eventuelle yderligere oplysninger
J.nr. 22-700-04599